Tuesday, April 6, 2010


gölet/bahçeşehir


ıhlamur/beşiktaş





2 comments:

  1. bu eserler hakkında kendi yorumunu da yazar mısın? özellikle bahçeşehir'deki beni bayağı zorladı.
    güvercinler beşiktaş evlendirme'nin -çok afedersiniz göt içi kadar-bahçesinde duruyor. çifte kumrular üzerinden evlilik müessesesine göndermeler yapıyor olabilir.

    ReplyDelete
  2. Bahçeşehir'deki iş yapay göletin girişine hiç açıklamasız yerleştirilmişti.Sorduğum kimselerin de ne anlama geldiğini bilmediği bir iş.Formun ne anlama gediğini bilmesem de bana yapışık doğan ikizleri hatırlattı.Sinir bozucu,alışılmadık bir duruşu var.Hem simetrik,hem değil.Baktığın yerle de alakalı tabi.Sanki biraz da çatalın ucuna tutuşturulmuş et parçası gibi:l
    Dahası mekanla da pek ilişkilendiremedim. Nette de arattım açıklaması yok.Belki de daha iyidir,üzerinde düşünmemi sağlaması açısından.Son olarak bir de bana Diane Arbus'un fotoğraflarını,oradaki ikiz karakterleri hatırlattı,bununla ilişkilendirmek zor ama bana hatırlattı.İyi ki de açıklaması yokmuş*

    ReplyDelete