Sunday, April 4, 2010

balat platformu'ndan

8 nisan dünya romanlar gününü organize olarak istanbulda ilk kez balat sahilinde festival gibi kutlayacağız.tüm dostlarımızı bekliyoruz.
programın başlangıç saati 19.00


programımız değişmez ise, şöyle:
Sulukule dernek başkanının konuşması
Kobra Murat – Roman Kostümleri Defilesi
Yaşar Akpençe perküsyon grubu- ...
Gipsy Carna...val – Klarnet Üçlüsü-
Sulukule Roman Orkestrası-
Ümmüye-solist-
Hamdi Atakay Perküsyon grubu-
Ahırkapı Roman Orkestrası-
Çanakkale Roman Orkestrası-
Hüsnü Şenlendirici-
Balatın gülleri-gamze bulut-solist-
Bülent altınbaş(kirpi)-klarnet solo-
Kibariye

5 comments:

  1. ben perşembe çekim yapacaktım zaten orda, mailime gelmişti benim de.

    ReplyDelete
  2. ben 730 gibi dönüyorum sabancı'dan 8 gibi damlamaya çalışırım hala enerjim kalmışsa.

    ReplyDelete
  3. gelip iki göbecik atmak için enerji kalmaz mı, hem de kibariye varken :)

    ReplyDelete